-Μέτρηση σύγκλισης – απόκλισης
Οι αριστεροί τροχοί του οχήματος κινούνται πάνω στη πλάκα του συγκλισιόμετρου με σταθερή ταχύτητα (μικρότερη από 5km/h). Η μετατόπιση της πλάκας προς τα αριστερά ή δεξιά, μεταφράζεται σε μια ένδειξη (m/km) απόκλισης από την ιδανική πορεία του οχήματος.
-Μέτρηση βάρους οχήματος και απόδοσης αναρτήσεων (αμορτισέρ)
Ο εμπρός και πίσω άξονας του οχήματος τοποθετείται στις πλάκες του αμορτισερόμετρου. Αρχικά, πραγματοποιείται ζύγιση των αξόνων και στη συνέχεια οι τροχοί εξαναγκάζονται σε ταλάντωση. Η κίνηση των τροχών μετά την αρχική τους διέγερση μετριέται ως απόδοση των αμορτισέρ σε %.
-Μέτρηση απόδοσης φρένων και χειρόφρενου
Μετριέται ανά τροχό και συνολικά η δύναμη πέδησης (Ν) και η οβαλότητα (%) των φρένων και του χειρόφρενου. Ο κάθε άξονας εισάγεται στα ράουλα του φρενόμετρου, και αυτά αρχίζουν να κινούνται παρασύροντας στην κίνηση και τους τροχούς του άξονα. Η μέτρηση της οβαλότητας γίνεται σε συγκεκριμένο εύρος δύναμης και στη συνέχεια πιέζεται προοδευτικά το πεντάλ του φρένου ή ο λεβιές του χειρόφρενου μέχρι τον τερματισμό τους.
-Μέτρηση έντασης και ικανότητας στόχευσης των φώτων διασταύρωσης και πορείας
Κατά τη διάρκεια του ελέγχου ελέγχεται η λειτουργία των εμπρόσθιων και οπίσθιων φώτων μέσω των καθρεφτών που βρίσκονται στην αρχή και στο τέλος της γραμμής ελέγχου. Με τη βοήθεια του φωτόμετρου μετριέται η ένταση (lux) και η στόχευση των εμπρόσθιων φώτων πορείας και διασταύρωσης. Πριν την έναρξη της μέτρησης το φωτόμετρο ρυθμίζεται κατά τέτοιο τρόπο ώστε η κίνησή του να είναι παράλληλη με έναν νοητό άξονα που διέρχεται μεταξύ δύο σταθερών σημείων, από το αριστερό έως το δεξί τμήμα του οχήματος (π.χ. κοχλίες φτερών).