ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΚΤΕΟ ΒΕΡΟΙΑΣ – ΝΑΟΥΣΑΣ
Κάθε όχημα από την κατασκευή του φέρει στοιχεία σε σχέση με τη δυνατότητα έλξης (ρυμούλκησης) που διαθέτει. Τα στοιχεία αυτά αναφέρονται τόσο στην πινακίδα του κατασκευαστή όσο και στο manual του οχήματος. Βάση της δυνατότητας έλξης δίνεται και η αντίστοιχη άδεια ρυμούλκησης. Το μεγαλύτερο πρόβλημα που δημιουργείται κατά την ρυμούλκηση δεν είναι το βάρος το οποίο θα μπορέσει να έλξει το όχημα αλλά η αδυναμία πέδησης (φρεναρίσματος). Όλα τα ρυμουλκούμενα οχήματα από μικρά τρέιλερ μέχρι μεγάλα τροχόσπιτα πρέπει να διαθέτουν τα ανάλογα φώτα σύμφωνα με αυτά που ορίζονται από τον ΚΟΚ.
Κατά την αγορά ενός παιδικού καθίσματος πρέπει να προσέξουμε τα εξής: 1. Να γίνεται χρήση ενδεδειγμένου παιδικού καθίσματος, το οποίο πρέπει να έχει έγκριση τύπου – από χώρα της ΕΕ. 2. Η επιλογή να πρέπει να γίνεται ανάλογα με το βάρος το ύψος και την ηλικία του παιδιού. Πολύ σημαντική είναι και η τοποθέτηση των παιδικών καθισμάτων στο αυτοκίνητο. Αυτή πρέπει να γίνεται σύμφωνα με την οδηγίες του κατασκευαστή του καθίσματος σε συνδυασμό με τις πληροφορίες που παρέχει το manual του οχήματος σχετικά με αυτό το θέμα. Γενικά το κάθισμα μπορεί να προσαρτηθεί είτε στο κάθισμα του συνοδηγού (πάντα ανάποδα προς τη φορά κίνησης του οχήματος και μόνο εφόσον έχει απενεργοποιηθεί ο αερόσακος του συνοδηγού), είτε στα πίσω καθίσματα.
Τα ελαστικά αποτελούν τα μόνα σημεία επαφής του οχήματος με το οδόστρωμα. Από αυτό και μόνο γίνεται αντιληπτό πόσο μεγάλη είναι η σημασία τους στην οδική συμπεριφορά του οχήματος. Τα ελαστικά μπορούν να καταστραφούν ή να φθαρούν υπερβολικά από μηχανικές αιτίες (υπερβολικό φορτίο, πίεση ελαστικών, κατάσταση οδοστρώματος), κακή οδήγηση (μεγάλες ταχύτητες κίνησης, απότομη εκκίνηση-πέδηση) ή ακατάλληλη συντήρηση (σύγκλιση-απόκλιση τροχού, γωνία κάμπερ, ζυγοστάθμιση τροχού, επαφή με ακατάλληλες ουσίες ). Όποια όμως και να είναι η αιτία από αυτές που προαναφέραμε δεν παύουν να αποτελούν κίνδυνο για το χρήστη του οχήματος, τους επιβάτες αυτού καθώς και οποιονδήποτε βρίσκεται στο δρόμο.
Επάνω στο ελαστικό αναγράφονται διάφορες χρήσιμες πληροφορίες οι οποίες χαρακτηρίζουν το ελαστικό, όπως η διάσταση, η χρονολογία κατασκευής, το ανώτατο όριο ταχύτητας που μπορεί να αναπτυχθεί με το συγκεκριμένο ελαστικό, ένδειξη φορτίου, κατασκευαστικές λεπτομέρειες κ.α. Η αντικατάσταση ελαστικών με άλλα διαφορετικών διαστάσεων ή διαφορετικού τύπου πρέπει να γίνεται σύμφωνα με τον κατασκευαστή του οχήματος. Μακροσκοπικά, ο έλεγχος των ελαστικών μπορεί να γίνει οπτικά , προσέχοντας για πιθανές εκδορές και εξογκώματα στο πέλμα και στα πλαϊνά του. Είναι απαραίτητος ο τακτικός έλεγχος της πίεσης των ελαστικών σύμφωνα με τις τιμές του κατασκευαστή. Απαγορεύεται η υπερβολική φόρτιση των ελαστικών, για το λόγο αυτό τα ελαστικά φέρουν στην επιφάνειά τους γραμμένο το όριο φορτίου.
Τέλος, η ασυνήθιστη ολίσθηση του οχήματος μπορεί να οφείλεται σε φθορά των ελαστικών, έχοντας υπόψη ότι τα ελαστικά δεν φθείρονται μόνο εξαιτίας της χρήσης του αλλά και εξαιτίας του χρόνο χρήσης και των καιρικών συνθηκών του περιβάλλοντος (συνήθη διάρκεια ζωής 4 χρόνια ή 60.000 Km).